Tuesday, October 04, 2005

搶手貨?

我咁大個仔都咪試過成為搶手貨架,
Jobsdb 個度勁多公司 Request 我 resume。
不過睇真 d,
全部都係保險公司……
有冇機會真係成為搶手貨呢?





計計埋埋,
申請左既信用卡都有成三張。
今日又偷到一封邀請信,
係 Asia Miles 寄黎,
又係叫我申請信用卡,
仲要係金卡 Tim。

不過咁,
莫講話我有份工既時候,
年薪都未必附合金卡既要求。
更何況我現家冇工做?

想我申請?
咪玩啦!





夜晚上堂。
冇乜點溫書,
只係臨上堂之前溫左陣,
默既時候都係唔識既多。
加上有少少唔舒服,
所以都係冇乜狀態。

兩個星期冇返既 Moly 今日上返堂,
點解兩個星期缺課呢?
原來就係去左考試。
Moly 呢行,
又係要考 N 咁多個試先拿到牌,
真係辛苦晒 Lor。

No comments: