Tuesday, October 18, 2005

呼吸

老友感情有困擾,
出召集令。
結果四虎,
一個因為未放工黎唔到,
一個走中文堂,
一個走日文堂,
一個走德文堂,
齊集 Full Cup (艾文浦點)吹水。

佢話感情有 d 淡,
一個星期見零至一次(多過我啦),
唔需要日日電話(多過我啦),
同 Friend 出街唔駛拿行街紙(好正常姐)。
係美國 LD 完返黎唔夠半個月,
好似同未 LD 之前有 D 分別,
好正常姐。
始終需要時間習慣吓。
不過問完佢個問題先激死我,
「你有冇同佢傾過?」
「未」
咁擔心 D 乜鬼野姐?

吹完水,
無無聊聊拿起副象棋黎捉。
我雖然係做過棋藝會會長,
但係一棋藝會唔係象棋藝會,
二我一路都唔識捉象棋。
被細牛夾艾文殺過我滿地屍骸。

之後轉玩台灣盲棋,
玩細牛既規則,
自然又係我輸了。

再轉玩新遊戲,
一種好考智慧既 Game,
好難玩,
不過好好玩。

之後由油麻地行到返佐敦,
艾文仲跟埋我返屋企,
劫去左我三十三本 One Piece 漫畫。
其實我一早話借畀佢既,
不過估唔到佢一次過拿晒三十本姐。

No comments: