Monday, October 17, 2005

Good Take

今日又有工見,
失業之後見既第二份工。
份工係 FaiFai 介紹既,
一間造數碼相機既公司。
地址係觀塘,
我準時三點去到,
係會議室坐左十五分鐘見我個人先到。
同以前見工唔同,
唔係我自我介紹先,
而係佢先介紹佢公司。
跟住都有問我 d Technical 既野,
例如部相機既構造呀咁。
佢講到明,
現家聘用既可能唔係識好多,
但係佢希望遲 D 會變 Expert,
唔係樣樣精,
但起碼要精一樣。
佢唔想請 d 騙飯食既,
份工好辛苦,
現在做緊個班有 d 都頂唔順。
最緊要捱得,
同埋有持久力。

呢份工福利冇前個份咁好,
工作時數亦都較以前長。
佢地行彈性上班時間,
但係要十點前返到。
收工時間唔記得問,
但就話預左要 OT。
星期六駛唔駛返,
同埋係咪長短週都唔知。

唯一知既就係,
下星期一要返工……

見工見左成個幾鐘,
原本佢都係話未決定。
話要同 Partner 商量下先。
同我講叫我如果下次黎帶埋 Cert 黎畀佢影印。
咁我同佢講話我現在有,
咁佢就拿去影印。
影完返黎就話介紹埋佢 Partner 我識,
之後就約幾時返工喇。





勁攪笑,
六月遠遊時,
係美國買左對波鞋畀媽鎷。
點知返到黎發覺唔合穿。
好彩美國物好有保障,
唔知幾多日之內可以拿返去換。
咁我就 Through HK Post 寄返去,
但係成個星期都未收到,
咁就 Send E-mail 去問啦,
但一直都冇消息。


上個星期一,
我收到封 HK Post 既信,
話仲未有 Conclusive answer yet。
佢叫我 Check 清楚地址有冇錯,
佢地再聯絡美國有關方面。

不過個郵包係我 Send enquiry 之後個日已經收到,
對鞋亦都換埋寄到返黎,
HK Post d 工作效率真係高喇。

No comments: