Monday, October 03, 2005

損手爛腳

因為 16 號有個比要攪
地點係港島個邊既寶馬山。
所以今日一早要上山落 TAPE,
即係做定一 D 既記號。
之前應承左阿邦幫佢上總會拿 Cert,
所以早少少上左奧運大樓(即係以前體育大樓)。
我九點半上到去,
有職員係到,
後來先發覺……原來辦工時間係十點開始!
真係唔好意思。


之後上山,
係天后坐小巴上去。
我以為 d 路好簡單,
所以短褲冇袖上陣。
點知見阿健換晒 Full Gear,
咁我都知敝家伙架喇。
果然,
唔密既林都唔入,
結果週身掛彩。
三點幾落山既時候,
已經左手一條 15 cm 既血痕,
右小腿又有一條 15 cm 左右既血痕。





之後係銅鑼灣仙跡岩食 Lunch,
再出旺角做比賽獎獎牌。
勁攪笑,
我都佢講個牌既比賽日期寫 10 月 16 日。
之後我問佢幾時有得拿,
佢話係 10 月17 日!





之後返培正拿 PCOI 既碟返屋企改,
見到 Poon Sir,
自然問我拿 Courses。

見到修修,
佢同個男學生傾緊計。
個學生一見到我,
就叫我幫手勸阿 Sir,
唔好迫佢。
迫 d 咩,
就係修修叫個學生參加啦啦隊。
我就答,
應該參加啦,
唔知會唔會激死個學生呢?

No comments: