Tuesday, October 25, 2005

Master of ........

今日繼續睇 Documents 同 Codes,
中午時份,
我見隔離房同事冇過黎叫我食飯,
就打畀 Edmond,
點知佢已經訂左飯。
咁我就自己去搵飯食,
結果畀我找到燒臘鋪十二蚊單拼十四蚊雙拼。
雖然行就行遠 d,
不過省成半飯錢 Wor。

六點幾,
老闆捉左我開會,
解釋下一部相機 Hardware 睇有邊幾 Part,
Software 又有 d 乜,
行緊既 OS 係乜,
Chips 係乜,
有咩 API 咁。

畀左幾個範疇叫我睇通佢,
包括 Memory/IO map、
File System、
Built-in Test Routine、
I43 API 和 Driver。

佢話呢幾 Parts 都係現在公司 d Engineers 弱的地方,
睇黎我都幾有發展既機會。

七點八離開公司,
趕返佐敦上堂。





上個星期走堂,
再上個星期放紅日
三個星期沒有掂日文,
結果就係更加唔知佢做乜。
唔知係咪老師佢攪亂左,
以為我走左兩堂,
問我做咩事唔返。
本來我想答「約束」,
最後都係話有「仕事」算數。

落堂之後,
佢驚我跟唔上,
問我係咪「大丈夫」,
有問題既話就問。
不過我差係失放得少時間姐,
其實冇付出,
收獲又點會豐富丫?

我立志要放返多 d 時間落去日文同普通話到。

No comments: