Saturday, October 08, 2005

大難不死

今朝又要上山喇,
同時為兩個比賽睇 Site。
上午九點幾,
我先上總會交 First Aid Course 既 Form。
(佢地未開工,我入落信箱)
之後我就落返天后,
會合阿健上寶馬山。

今次個入山地點同上次唔同,
上次係東面入山,
今次係西面人山。
先去比賽 2 個起點睇吓,
敝!浸晒,
即係做唔到起點啦。
唯有將個起點改。
不過一改就麻煩喇,
d Course 有 d 都要大改。

結果只係行左半張圖,
就已經三點幾要落山喇。
仲有幾個 Points,
留返下星期日先睇。





夜晚約左 i.2000 食飯,
今次出席既有 Roger、Dada、Alex、
Manman、C、Lapson、蕃薯、煇、Calvin。
係尖沙咀美麗華食泰國菜。

走既時候,
被 Dada 發現左 Alex 個女朋友都係同一地點食。
其實冇人認得 Maggie,
(我認得既,不過我行前面,又冇周圍望)
有人以為掩飾得好好,
點知就被 Dada 發現左那個不自然既眼神。

之後就去左尖東 Pub,
賴米加入。
除左大話骰,Big 2 之外,
仲話左 d 好益智既遊戲,
例如「日落西山」同「預備起機」,
玩到十二點我就走喇。
佢地繼續。





今日經歷過兩次死亡威脅,
第一次係山,
滑腳跌倒,
一條樹枝插向頸,
好彩枝樹枝斷左。
如果粗 d 既話……

第二次係行去尖東個時,
差 d 被車撞到。
好彩我彈後避開左,
但講緊個距離係幾厘米……

No comments: