Friday, October 14, 2005

造 MP3 機既工程師 -- 失敗

今日下午又有 Interview,
係星期三朝約既。
地點係清水灣,
舊電視城 Shaw House。
簡單 d 講,
即係科大隔離。

間公司同科大都有 d 關係,
係幾個 Prof. 開既。
設計 MP3 機既,
現家請 Firmware Engineer。
由佐敦入去,
最快亦係最貴既方法係地鐵入彩虹,
再轉小巴。

不過去到彩虹,
小巴站咁多人既?
仲要冇小巴係度,
遠遠望到架巴走埋,
灰……

結果都係坐 91 號入去。
約三點,
但我兩點半已經入到去。
上到去見工,
坐左一陣,
入會議室。

十五分鐘後……

走得,
睇黎都係唔成事多架喇。

坐小巴出觀塘,
再轉小巴返屋企。
全個見工用左廿六蚊,
三個幾四個鐘,
但 Interview 既時間只有十五分鐘……

夜晚上普通話,
臨下課又有聽歌詞遊戲玩。
今次係梁靜茹既勇氣:

*終於作了這個決定 別人怎麼說我不理
只要你也一樣的肯定
我願意天涯海角都隨你去
我知道一切不容易
我的心一直溫習說服自己
最怕你忽然說要放棄

#愛真的需要勇氣 來面對流言蜚語
只要你一個眼神肯定 我的愛就有意義
我們都需要勇氣 去相信會在一起
人潮擁擠我能感覺你 放在我手心裡
你的真心

重唱 *,#

如果我的堅強任性 會不小心傷害了你
你能不能溫柔提醒 我雖然心太急
更害怕錯過你

重唱 #


都係錯一個…… ><

No comments: