Friday, September 30, 2005

Last Day

經過左三年零四個月,
終於要走了。
今日中午同幾個較傾得埋既同事
去左飲茶。
係放 Lunch 之前,
交還左張開門卡。
被做了 E-mail Forwarding,
以後寄去我公司 Acount 既 E-mail,
就會全部 Forward 晒去畀老闆,
包括大量 Junk mail,
同各大網上 Forum 既 Digest E-mail。
同一時間亦收到一張支票,
包括最後一個月既薪金,
年假補水,
和遺散費。
不過遺散費會係 MPF 僱主供款中扣返。

兩年前公司轉過一次名,
當時係不帶年資轉職既,
所以今次計遺散費,
只係計我 2.08 年既年資。
但係佢扣 MPF,
竟然想扣三年!
呢樣野我梗係唔肯過佢啦!





夜晚上普通話,
老師又病,
結果又換一個代課老師。
上三堂,
三堂個老師都唔同。
今次呢個阿 Sir,
講好多廣東話,
d 聲母韻母佢都會畀 d 廣東音,英文幫我地記。
例如 ia「吔」、ie「yeah」、iao「yao」等。
有個坐最前既阿叔好攪笑,
成日讀錯。
咁識就唔駛學啦,
讀錯有咩奇?
但係佢就呢頭講完個頭即錯。

(以下對話全部用廣東音寫)
「"消" 既廣東音點讀?」
「消」
「"休" 既普通話音點讀?」
「筲」
「"消" 既廣東音 = "休" 既普通話音。"休" 既普通話音點讀?」
「筲」
「"消" 既廣東音點讀?」
「消」
「"消" 既廣東音 = "休" 既普通話音。"休" 既普通話音點讀?」
「筲」

你話係笑死丫?





上完堂,
去左 Join Omuser 班人。
電話中佢地叫我先上太子一間 Cafe,
上到去,
佢地一個都唔見。
見到 Sandy,
佢又係被佢地點左上黎。
之後同佢兩個就係太子找佢地落腳間茶餐廳。
等佢地食完野,
再轉地方去菜街一間 Cafe,
最後玩到點幾兩點。
我地去玩咩呢?
就係 PSP 喇。
下半場十個人有成八部 PSP。
(上半場仲多呀!)

No comments: