Saturday, September 17, 2005

BBQ

今日放左工去洗牙,
洗返牙之後,
今次係第一次冇蛀牙。
半個鐘就攪掂晒,
雖然仲有少少出血,
但都已經好左好多。

之後出左旺角 Cafe,
人地玩大富翁、UNO、撲克牌,
我地就 Link Play PSP,
打 Winning、打 Tennis。
我打 Winning 個時,
仲引左老闆過黎睇。

見到 d 後生仔(?!)玩大富翁玩得好開心,
我驚覺我好似好耐冇玩呢 d,
係我冇左童真?
定係我真係老左呢?


夜晚入左天水圍燒野食。
八個人去,
人頭費 $50 。
食物有雞翼、丸、腸、牛扒、金沙骨和尤魚等,
仲有兩支汽水同三支水。
野食就食唔晒,
(佢地就拿左返去煮宵夜)
野飲就要再加。

燒完野食之後,
我地去左其中個屋企繼續玩。
佢地劈酒,
我就同另外一個打 PSP。
同點零鐘,
我同打 PSP 那個坐 N 車走先,
劈酒個班就玩通頂。

上到巴士,
我部 PSP 已經玩到冇電,
但好彩我有帶電箱,
繼續打。

去到美孚總站落車,
再轉小巴返屋企。
返到去,
三點幾了。

No comments: