Sunday, September 11, 2005

Level 2 定向班

今日要教班,
一個 Level 2 既定向班。
八點九集合,
我八點八先到青衣,
因為太肚餓既關係,
都要食埋個早餐先。
結果遲了少少。

今日個山好多人,
單單我地個班,
都有五個教練,
仲有三個見習一級教練做 Attachment,
十六個學員。

仲有 Tommy 佢地有個教導組班,
女童軍有個比賽,
下午仲有阿健、Julie 佢地班見習準一級教練既專章班。
總之就好多人啦。

首先帶 Map Walk,
我帶一組,
而有個見習既跟我,
係青衣行個半鐘。
其實係青衣教 Level 2 既 Course 係幾難既,
因為好似 Aiming Off 呀呢 d 冇乜地方做到。
Anyway,
總算將我想講既講晒,
甚至連少少 Level 3 既野都講埋。
唔知佢地吸收到幾多呢?

之後有三個小活動,
Control Description 接力卡、Star O 同埋指南針導向,
加深佢地既記憶。

之後食午飯,
大家落返長亨村商場快餐店。
下午有個 Line O,
有個模擬賽,
最後有檢討,
之後解散。

雖然唔係比賽,
但都好疲倦、好疲倦、好疲倦。

No comments: