Monday, September 12, 2005

星巴克

四虎有其中三隻都找緊工,
艾文今日去見星巴克,
咁橋我今日都上過星巴克網頁。
原本我唔係睇請唔請人,
只係搵咖啡豆資料時去到。
不過既然瀏覽開,
順手睇埋請唔請人。
艾文話佢好似要請好多人,
問我會唔會去 In。

其實做沖咖啡我都好有興趣,
不過有兩個心理關口要過。
第一係要忍受人工扣近半,
雖則佢話升得快,
不過唔知要幾耐。

第二係可能你阿 Head 會細你好多。
佢入職要求好簡單,
會考英文及格。
試想想,
中五畢業入去做,
做五、六年自然點都升下,
而你現在先入去做 Junior,
所以你阿 Head 隨時細你好多。

Anyway,
再想想啦。





細牛日記話,
被人話佢冇心裝載,
因為佢答唔出幾時返黎。

敝,
我都答唔出 Tim,
莫講話幾時畢業返黎,
幾時 可以/會 請假返黎我都唔知。
如果細牛叫冇心裝載,
咁我叫咩呢?

咩 wor,
唔知就答唔出架啦,
好出奇咩?

1 comment:

Sunny said...

的確係兩個好大的心理關口...

冇心裝載...係俾人串下, 講下笑only