Monday, September 19, 2005

盡興

今日又見到四虎喇。
訓到十二點幾起身,
一開電腦就收到艾文 ICQ Message 招集,
話兩點出到黎 wor。

點半同細牛食完午飯,
趁佢地未到,
踢住 Winning 先。
AC 米蘭(我)對巴塞(細牛),
先入一球既情況之下,
被細牛追平,
結果射十二碼輸。

踢到半場,
力王都到,
第二場就對力王。
國米(我)對唔記得(力王),
又係先入一球之後被人追返。
「兩點幾」到既艾文代阿力射十二碼,
結果我又輸多次。

艾文唔敢同我單挑多場,
話要打牌。
結果我呢啖冤氣就發洩晒落佢身上。
原本佢地三個都要做成百下,
不過最後兩鋪,
細牛一鋪乘五既自摸,
力王一鋪乘三既自摸,
結果就,
哈哈哈!

之後合作打 Winning,
細牛做左新一代國(角)王,
三次中角,
反而艾文零角度射門就中內柱入,
激死細牛。

之後去力王屋企食飯,
食完打牌,
今次有新玩法,
不過呢個玩法隨機指數太高了,
冇咁好玩。
結果我要做 56 下掌上壓。

No comments: