Thursday, September 01, 2005

判決書

九月一日值得紀念的一日,
我亦為此 Update 左好耐冇 Update 既 ICQ Info。
今日之前,
就好似跑緊場唔知幾時完既馬拉松咁;
我今日終於跑到日運動場,
跑多一個圈就可以完成比賽。
比賽成績係唔係第一唔重要,
最重要係我曾經參與過,
亦都曾經盡力過。

不過跑完呢個馬拉松,
亦代表我要預備下一場既比賽。
究竟我應該再找一場馬拉松,
定還是跑場金一里,
甚或一場 400 米都跑呢?

係呢個時世,
又係咪輪到我選呢?

講返昨日跑入運動場個段。
下午我成日都係 Lab,
三點幾左右佢就返黎喇,
之後有個同事因工事入去找佢。
四點幾五點,
內線響喇。
唔係逐個召入去,
而係一次召晒兩個 Engineer 入去,
入去講既野,
基本上都預左,
結果係 Case 5,
唔係最好既 Case,
不過都算唔差。

之後既,
就要做埋 d 手尾,
整理埋 d Documents,
寫返 Assembly/Testing Procedures。
做定幾隻做 Stocks。
最攪笑係佢話如果日後有單,
會嘗試找我地返黎幫手……

No comments: