Wednesday, August 31, 2005

仲未定生死

我工作上 Direct Report To 既那個老闆,
一般都係下午先返。
如果佢上午出現,
一般都係有事發生,
Either 見客,
又或者要開大會。

今日,
八月最後一個工作天,
他上午出現了。
我們猜想會開大會宣佈停業既事,
我將 Outlook Check E-Mail 既頻率改成十分鐘一次。
一路等到十二點半都冇消息。
到十二點四十五分,
都只係有一個同事入左去,
唔通佢打算逐個解決?
即係下午輪到我啦。

但係中午食完飯返黎,
佢已經走左喇,
咁即係點?

由見左佢既同事吹風返黎,
老闆親口承認 1/10 起會停業務,
亦都邀請那位同事留低繼續幫手拍賣資產既事。
至於我地點處理呢?
未知。
但係如果一個月通知既話,
最遲應該係明天。





夜晚 SOC 練跑,
曾 Sir 亦都回歸。
佢轉左新工,
唔駛長駐係大陸,
Even 間中上去,
但起碼星期三可以返到黎。

講返 Training,
今日係三個大圈(即係 5.4 Km)測試,
成績係 30 分 21 秒 9。
比上次雨中測試既 34 分幾快左三分鐘,
不過我都唔係好滿意,
應該可以做到 30 分內,
而目標係三個月內做到 28 分內。

1 comment:

Sunny said...

拿拿聲走好喇

我公司都裁員, 不過係operation o個D, 未燒到我