Wednesday, August 17, 2005

悲慘結局

都好耐冇做生還者,
上一集好似係個幾月之前。
估唔到愈接近結果,
劇情愈峰迴路轉。
今集講到召開部族大會,
主持人公佈左一個令人震驚的消息,
就係電視台因為收視既問題,
決定腰斬呢個節目。


自從幾個主力落敗被 Foul 之後,
都有下一個到我既覺悟,
但係估唔到會係全個部族被 Foul。
不過 d Timing 就真係調較得好好,
係正二週目紀念之前。





剛剛交了申請信用卡的 Form,
剛剛交了申請外傭的申請表,
再遲少少都冇收入証明。

又剛剛去完旅行,
如果遲下先去可能冇假冇資金。

有個朋友找我做 Gym Partner,
但佢做 Gym 既時間撞正我返工,
現在……

不過日文剛剛開學,
普通話九月又開學。
最怕新人事新作風,
攪到我返唔到學、練唔到跑。
又驚去唔到畢業禮。

不過我相信主有合適既安排,
請代禱。





夜晚去左練跑,
5.4 km 測試。
因為天雨路滑,
所以未盡全力。
及格時間是 40 分鐘,
輕輕鬆鬆以 34 分幾完成。
當然距個人最佳時間 30 分半,
及目標時間 30 分正還有一段距離。

亦因為天雨關係,
改了起點,
大約移了半個圈。
原本圈尾衝線前既五連髮夾彎,
變了係圈中間跑,
唔知會唔會影響成績呢?

No comments: