Tuesday, August 30, 2005

Pascal,你得唔得架?

今日上完日文返到屋企,
收到有人 Pascal 求救既 ICQ Message,
從而展開以下對話:

「喂,你 Pascal 得唔得架?」

「你估下」

「不過問你都驚你唔識。」

「咁唔好問喇。」

「車,問吓都得掛。」

「叫你問,你又驚我唔識喇。」

「咁問 Lor。」

前前後後浪費左成半個鐘,
終於可以入正題。

個 Program 有個 Bug,
佢 Send 左好細部份畀我睇,
之後:

「Send 埋其他黎啦。」

「其他唔關事。」
(你分到邊 d 關事,
邊 d 唔關事,
就 debug 左啦,
駛鬼找我。)

結果當然個係佢未 Send 黎個段度啦,
最慘重要係被人怨我 Online On 得遲 ><





近排都唔係點訓得,
雖然已經係三四點,
不過都唔係好想訓。
好似好多野要思考,
定還是我想逃避新的一天呢?





有消息了,
新成員是個女來的,
不過未知個名係咩。

No comments: