Sunday, August 14, 2005

晨運

今日又黎運吉旅行團。
話說 Rice 話我知舊生會有波踢,
今朝十一點係跑馬地球場開波,
十點半集合。

昨晚風球先除,
上午同中午各下了一場大雨,
都有 d 擔心踢唔成。
但係今朝七八點起身又陽光普照,
地下仲要係乾既 Tim。
食埋早餐收拾行裝出發。

十點十五分到銅鑼灣,
行去跑馬地,
穿過馬場跑道下隧道。
繞左幾個圈,
行勻晒咁多個場,
一個舊生都見唔到。

係就係見到有隊穿黃衫,
(今日我地穿黃衫)
不過全部年紀都唔細。
連更衣衫都冇,
盡最後人事沿緩跑徑繞多次,
都係冇。

十點四十分離開馬場,
就係呢個時候,
我就收到 Rice 既電話,
話個場封左,
所以場波取消。

無奈既我由銅鑼灣一路行落灣仔,
坐小輪過尖沙咀。
係星巴克買左杯 Mocha Frappuccino Light(即係思樂冰)
再由尖沙咀行返屋企。
十二點四十五分返到屋企,
歷時三個小時既晨運結束。





睇完某中同既日記,
攪到我又想去旅行 Tim。

No comments: