Monday, August 01, 2005

佐敦麻雀

昨天的日記,
只係記下舒服既上半晝。
冇錯,
比坐第二行睇戲更辛苦既還在下半晝。

下半晝係打「佐敦麻雀」,
因為我打麻雀唔打錢既關係,
我地係打掌上壓既。

賭注(其實唔應該用呢個 Term)仲愈打愈大。
由以往三番起糊,
最大八番,
一番一下;
到後來正風位乘五,
即東圈第一個人做莊時、
南圈第二個人做莊時……
到今次既鋪鋪乘五圈圈清。

簡單 d 黎講
即係出沖一鋪三番要做十五下。

宏觀黎睇,
因為打「累街坊」,
而且細牛同 Edmund 夾,
基本上冇得輸。
自己食糊唔計,
如果我出沖阿力一鋪三番,
我做十五下、
閒家康要做八下、
閒家細牛同 Edmund 都要各做八下。
人地加埋廿四下,
我做十五下,
有賺 tim 啦。

除非係要包既姐。

Edmund 包左我一鋪十二章。
話說我筒子混對對九張,
咁都應該唔會有人再打筒子,
然後我當中有一對四萬,
咁 Edmund 就打四萬畀我十二張喇,
最後我仲要自摸,
各送左六十下畀細牛同 Edmund。

不過出得黎行,
預左要還。
最後一鋪,
(本來摸和打完架啦嘛,冇啦啦要打多鋪)
對面阿力索子大對對,
下家九張萬子未叫糊,
我筒子混一色,
拿住一隻索子、一隻萬子,
打是旦一隻,
都可以三番單吊,
又或者可以棄糊。
不過下家既然未叫,
我梗係摶一摶架啦。
結局就包左鋪十二張自摸喇。

打呢次麻雀好健康,
我地五個人加埋做左成千下掌上壓,
最少既力王都要做一百下,
最多既差唔多做左三百吓。

1 comment:

Sunny said...

修訂

對[佐敦麻雀]的規例提出修訂: 回復正風位乘五

舖舖x5簡直係痴線,都唔知你地邊個提議。下次唔好搞我。
1. 根本就做唔到。
2. 玩下姐, 唔洗攞命下嗎?
3. 第二日仲痛住, 影響工作。