Saturday, August 13, 2005

PCOI

每逢暑假,
我都有一個特別任務,
就係返培正 Train 返師弟既 OI。
不過近年愈黎愈少,
早兩年,
即係成然同周輝做主力,
阿包讀緊中七個時。
用晒教案,
做晒 Notes,
有功課要求佢地交,
最尾都有考試 Tim,
即係 PCOI 既前身。

個年係教得最認真既一年,
甚至比之前同金魚返去指導佢地更加認真。

之後個一兩年,
開始冇做晒全套服務。
一黎係自己開始忙,
又要返工,
又要讀 Master。
二黎係我識既都已經教晒佢地,
分分鐘佢地識既仲多過我。
其實唔單止 PC 個邊,
港隊個邊我都參與少左,
係初賽決賽幫手出下題目,
幫手改下卷咁。


今日,
我又要返培正教 OI。
形式亦由以往「教」,
改為指導。
畀條題目佢,
畀少少 Hints 佢,
等佢地自己做。
做到有困難,
我先再幫一幫佢地。

其實現在教佢地 d 咩深既算法,
話佢地知個 Solution 係沒有意思。
重要既係教佢地點樣找個答案出黎。





中午上左細牛到打麻雀,
注碼由 *5 改返做到喉唔到肺既主場 *3。
因為力王唔得閒既關係,
細牛同艾文要拆伙。

係打既時候,
陪打那個一直話自己唔係輸得最多既魚腩,
呢句說話係北圈之前都亦然係對的。

不過結果都冇人要做,
因為個大學畢業生艾文兄連小學簡單加數都計錯。
打完某一鋪之後,
一個加 1.5
一個加 0
一個加 2
一個加 2.5

唉………

No comments: