Monday, August 29, 2005

雞同鴨講

好怕教人整電腦,
尤其是遙距教授。
話說昨晚我第一次訓醒之後,
發覺有人 Send Messages 畀我,
話部機一開就好食 CPU Usage,
問我點算好。
(個情景因乜解究咁熟既?)

我教佢先 Close 左食晒 CPU Usage 個 Process 先,
然之後 Scan virus 同 spywares。
佢竟問我係邊度 Scan,
咁梗係係佢部電腦度 Scan 啦,
唔通係我部腦度 Scan 咩。
結果攪一大輪,
佢都係唔識攪,
雞同鴨講咁,
驚死。





上個星期二模擬既 Cases,
原來漏左一個。

Case 8:
30/8 (即係明天)或之前,
即時遣散。
咁就會補一個月代通知金,
之但係因為做唔夠兩年(還欠一日),
所以冇遣散費。
會唔會計到咁盡,
過埋呢兩日就知。





今日去左打籃球,
約得好急,
下午五六點先約。
我放左工先返屋企,
食完飯再坐返小巴出九龍灣,
係牛頭角下村打。
唔係好習慣個框既高度(謎之聲:賴得就賴啦)
所以打得好差。

打完波,
我將三個特登今日整既電池箱交畀佢地。
個電池箱既作用,
就係可以作為外攜式既差電裝置,
去旅行好有用。

版主一句:「我今日本來都係打算找 d 街坊打波。」
攪到我地幾將軍澳、深井、佐敦、何文田、深水埗出黎既波既人好 Hurt 呀。

No comments: