Monday, August 22, 2005

齊齊打保齡

今晚約左人打保齡,
放工之後就坐巴士落美孚。
約七點半,
不過我七點九先到,
因為遲係公司走。
遲走既原因唔係公司多野做,
而係同 d 同事吹水吹耐左。

事實上,
自從公司暫停 R&D 之後,
我基本上係冇乜野做,
呢幾日做過既野只包括點倉同生產。

本來仲有一個 Project 攪緊,
不過我上次開會問得好清楚,
老闆係話停左個 Project 既 Development。
聽同事講話佢呢幾日問有冇 Demo 睇,
我同事真係冇乜點理佢。

其實一直都好似有被架空左既感覺,
因為就算係我負責既 Projects,
老闆都係搵我同事多過搵我,
唔係我走入佢房,
都未必拿到野做。

Anyway,
今日我同事同佢傾講,
佢話應該唔會發代通知金,
而係會要你坐多一個月。

講返打波,
今日四個人去打,
$280 一條球道任打兩個鐘,
再加 $9 租鞋。
今日打左四局,
除返開都幾抵丫。
不過就等左好耐先有得打,
八點半食完飯去到,
Number 叫到 91,
我地張飛係 92。
不過今日有比賽舉行,
得兩條球道係開放畀街客,
仲要熟客打左電話黎 Book 既優先。
結果等到十點幾,
比賽個 d 都完左先有得打。
好彩大家都有 PSP,
可以 Link Play 太鼓解悶,
如果唔係都唔知點等。

至於我四局既比分分別係:
83(打過四個全中),
59(打過兩個補中),
79(50% 落坑率) 同埋 65。

不過一齊打個 d,
打到 150~160 分………

1 comment:

Sunny said...

Project 既 Development 停左...唔怪得你要搵工la