Wednesday, August 24, 2005

收件喇

落左好多日雨,
今朝返工,
終於見到太陽。

「終天晴喇!」
呢句只係維持到 Lunch Break 之前。
約左幾個同事去食 Lunch,
點知就又落大雨。
唔知點解,
次次我地四個一齊(有時仲有其他人)去食 Lunch,
都係會落雨既,
數數埋埋都差唔多五六次係咁。





下午收到 Fedex 既電話,
話收到個包裹寫住有維他命,
問我係咪 Personal Use。
係既話就要 Fax 返張 Form,
又或者 Send 個 E-mail 畀佢地,
話呢 d 只係 Health Supplement,
唔駛 Licence。
佢仲好好人咁串晒成封 E-mail 既英文畀我(=_=;)

不過好攪笑,
我問佢封 E-mail 要中文定英文,
佢話中英都得,
不過佢部機中文睇唔到。
(咁咩叫中英都得?)

我亦都打聽左幾點派件,
佢話星期四十二點前派,
Fit 晒,
剛剛有人。
(不過媽媽剛剛打去改星期五)





約左班大同星期六食飯,
原本有十二個,
不過一個唔係香港,
咁要做野都冇法。
另外一個就激死我,
成個月前約左佢,
佢話冇問題,
今晚就話個日唔得閒,
仲要唔係問佢都唔講,
咁算點呀?





夜晚練跑,
一個衝山跑,
加個 Star O。

No comments: