Saturday, August 27, 2005

連走三場

今日要走三場,
首先上午返左培正教 OI。
今次係訓練佢地快速寫 Programs,
兩個鐘做八題。
雖然 d 題目唔深,
但係都係一個好困難既 Task,
我期望佢地做得晒,
但都起碼做到一半,
可惜佢地既表現唔及格。
以下係個八條題目,
你地又睇吓識唔識做?
200 Rare Order
406 Prime Cuts
412 Pi
484 The Department of Redundancy Department
673 Parentheses Balance
694 The Collatz Sequence
700 Date Bugs
112 Tree Summing





下午上左細牛到,
康哥三點幾先得閒,
在這之前,
我地打 Winning。
第一場我(紐卡素) vs 細牛(曼聯),
雙方互有攻守,
大約係三七之比。
結果係加時既一個反擊,
右路底線傳中頂入,
以一比零險勝。

第二場細牛(曼聯) vs 艾文(利物浦),
悶戰一場。

第三場我(紐卡素) vs 艾文(車路士),
我先輸一球,
之後全力反撲,
但係中柱出界乜都有。
結果係補時階段連入兩球,
二比一反勝。

之後打麻雀,
係領先半場既情況之下,
康哥最後一鋪自摸兼乘五,
我要做十二下,
而之前係日記大言不慚既細牛輸最多,
要做四十下。

夜晚同大學同學食飯,
大家都冇乜點變,
一樣咁鍾意派高帽。
咁耐冇見,
自然講返往事。
不過每次都要做一大輪認人手續,
「阿邊個邊個,即係同邊班玩開那個,高高地似螳螂呢……」

亦都會講吓感情生活,
佢地竟然仲記得當年行花市事件,
記得得大約幾時開始拍拖,
真係始料不及。

傾吓傾吓,
原來仲有人記得我唔飲酒唔賭錢。
因乜解究佢地咁好記性呢?

係度解解話先,
飲同賭唔係完全唔會做,
不過免得過就免 lor。

1 comment:

Sunny said...

當日全日欠運

1. 輸俾你個場 - 非戰之罪...

2. 悶戰一場 - 佢實力有限, 一次攻門都冇, 梗係悶

3. 大言不慚 - 時不與我...

4. 夜晚過左D黑氣俾力王, 不過都要輸, 康哥太旺了。