Tuesday, August 16, 2005

孤獨精

星期六艾文佢地夜晚約左中同食飯,
出席既據聞仲有家俊老師。
係喇,
我有幾耐冇見過我 d 中同呢?
冇兩年都有年半,
除左 Moly 個個星期上堂見到之外,
其他都好少見,
連波都少踢。

信班個邊據聞一個月都有一次,
不過我相信我個班都有,
不過冇叫我姐,
咁又係既,
我好似同佢地格格不入。
我又唔落 Bar,
唔打牌,
唔識踩單車,
唔唱 K ……

艾文戲稱我為眾叛親離,
都似架。

由細到大,
我都好似唔係好識埋堆,
都係獨處時間多,
其實我都幾 Enjoy 一個人既時間。

好似上左大學,
成百人既一個系,
好自然會有一個個小組。
我當年上到系會,
我覺得自己好叻架喇。
如果唔係,
我想我都係摺足三年。

有時好佩服八面玲瓏既人,
好似 Lapson 咁丫,
i.2000 聚會佢又得,
頹 Soc 聚會佢又得,
高材生個邊聚會佢又得。





收到 E-mail,
話有個人訂閱左我 xanga 個邊個日記,
不過 xanga 個邊我都唔寫既。

No comments: