Friday, August 26, 2005

收包裹

又到星期五,
個件包裹好早就送到喇。
當我仲坐緊車返工既時候,
媽媽打黎話已經送到。
都話星期四收左佢架啦,
媽媽又打去改左今日……

Anyway,
放工當係即係返去拆包裹啦。
個盒貼左張海關檢驗既 Label,
即係話海關開過黎睇。

一打開,
見到……

一對波鞋,
媽媽既;
d 維他命丸,
媽媽既;
蔘茶包,
都係媽媽既;
三件龍蝦 Soap,
都唔係我既……

講返盒蔘茶包,
又係貼左海關檢驗既 Label,
亦都見到個紙盒被佢界開過。
裡面係 d 就唔知喇,
因為我冇睇入面。

終於見到係我既野喇,
八達通一張,
上次我遺漏左係個邊,
不過係負錢既。
仲有支 Polo Sport 既噴噴,
不過我係唔識用既,
呵呵。

仲有一套動畫,
叫做「不思議遊戲」。
前排煲完鋼鍊,
現在煲緊死神,
仲有套 Monster 排緊隊,
加埋呢套,
真係有排睇喔!

1 comment:

Sunny said...

我寄/收咁多次包裹都未試過俾海關打開過...你都算好彩喇。