Friday, August 19, 2005

會 VS. 隊

今日好大雨,
用大雨影容都唔夠貼切,
應該話係橫風棋雨。
d 風吹到我把傘都不穩,
我今天用的已經不是縮骨傘,
而是大長傘,
但都濕左半個身,
可想而知 d 雨有幾勁。





母校班師弟想改革定向會,
係會既層面上再成立隊。
我覺得現階段成立隊係言之過早。
要選人組隊,
應該係當個 Pool 夠大夠強才有效。

現在一黎個 Pool 唔夠大,
二黎個 Pool 唔夠強,
組隊事宜只會事倍功半。

係我讀中學既事,
定向係學校仍然係小眾活動,
會員好似有好多,
但係去比賽既只係小貓三兩隻,
更莫講話出去最高水平既排名聯賽砌。

到左呢幾年,
打出個 May Law,
班幹事好似雄心壯志,
但咪又係走唔出個框架。
一兩個跑得既,
加幾個想做既。

結果將會面對既問題,
同我當年幾乎一樣。

佢地現在要做既,
應該係整體既興趣、基本技術既提升,
到有十零二十個比賽人養成既時候,
定向隊自自然然會形成。

佢地以為成立隊可以改善形像,
我形為係比賽有成績先可以改善形像。
成立隊只可以講係一個手段,
唔係一個方法 lor。

No comments: