Saturday, August 06, 2005

生日派對

今日放工之後,
返到屋企竟然冇野食。
落街食完野之後,
就去睇中醫。
睇完既時候,
媽媽打黎問等唔等埋佢一齊睇。
又係佢話唔得閒睇,
我先改早一個鐘,
現在我睇完你先話又睇得……

之後去左九龍灣打保齡。
原來保齡班場買少見少,
啟德拆緊,
黃埔執左,
我知既應該仲有第一城、澳海城同淘大。

係等位既時候,
一人拿部 PSP 出黎 Link Play,
勁攪笑。

太耐冇打 lu,
打左兩局,
一局比一局差。
兩局都冇一百分,
第一局都好似有七十幾,
第二局得返五十四。

最慘係現在比以前大力左,
(雖則都係細力)
換極個波都未找到適合既重量,
由 10 號試到 14 號……

之後出左旺角唱 K,
呢間裝修左好多主題 K 房,
我地間房好似監倉。

玩到十點左右,
就唱生日歌都食蛋榚喇。
玩到十點半離開。
佢地落 Bar 有下場,
我就返屋企喇。
玩左全日,
結果冇去做 Gym。
不過今個星期日做左三百下 Push up,
星期三又做左 3 * 3 循環訓練,
訓練量都夠既。

No comments: