Sunday, July 31, 2005

The Island

今日又玩運吉團。
原本上牛寮做 Training,
結果因為雷暴取消。
最慘就係一路都話雷暴警告至到八點鐘。
(我地九點開始)
咁七點幾就打電話 d 學員 Confirm。
四個學員,
三個手提,
一個屋企電話。
屋企那個冇人聽,
我亦唔敢響咁耐。
(但結果佢有出現)

一個手提本人聽,
我交代晒 d 野。

一個「你所打既電話暫時未能接通」

一個屋企人聽,
竟然未訓醒,
仲要唔知有 Training!

我八點去到荃灣食緊早餐既時候,
先知雷暴警告延至十點,
結果就要取消。
咁我唯有拿拿聲打電話通知 d 人啦,
結果有一個打唔通,
(即係之前唯一一個打通那個)
其他人就全部黎晒大快活 =_=;;


食完早餐(其實得我同黃 Sir 兩個食),
有部份人返屋企,
而我地五個人就走左去睇 The Island。
去到戲院買飛,
坐既係第二行,
仲要係勁近個隻。
(有 d 戲院第一行同幕有段距離)

基本上係睇唔晒個 Screen 既。
一到動作場面,
對眼係 Focus 唔到,
眼花之餘,
仲要係有少少頭暈。
套戲仲要幾長,
有成兩個鐘多 d,
辛苦情況可想而知。

睇完戲,
陪阿棟去中興買跑鞋。
之後我要趕下場,
就坐地鐵返屋企先。

No comments: