Sunday, July 24, 2005

中伏

今朝又唔知醒,
唉……

之後同媽媽去左元氣食 susi,
唔係食左好多,
冇乜野想食。

再之後上左力王家,
首先係打機,
到人齊就開始打牌。
Total 五個人,
四個可以打錢,
一個唔打。
我梗係讓畀佢地打啦。
裝了杯可樂,
睇 Exam。
睇完 Exam,
將 d Exam 放回原位,
返黎之後,
發覺原本放係琴面杯可樂倒瀉左。
成琴都係,
攪到力王家姐係咁抹,
最慘我完全唔知咩事,
係咁被細牛同 Edmond 「賴」,
甚麼「煩到人又煩到自己」,
「下次唔好喇」……





六點左右離開,
返左屋企食飯。
夜晚冇去做 Gym,
睇香港先生選舉。
現場除左參選個幾個係男性之外,
由司儀、嘉賓到現場觀眾都係女性。
有兩個參賽者係咁谷肌肉,
好嘔 lor。

自自然然有肌肉線條,
Ok。
專登谷出黎,
Oh my god!
所以選男選女我都冇乜興趣睇……





上個月發生個一個笑話,
不過得我知,
現場其他人都唔知。

話說夜晚去食野,
「不如帶你去 China Town。
個度夜晚治安唔好,
我一個人唔敢去,
現家有兩個人就可以去喇。」

但係我將 China Town 聽左做沙灘,
心想:「沙灘夜晚有咩食呀?
唔係夜 ma ma 走去齋行沙灘唔食野呀?
我好肚餓 wor」

好彩冇講出口,
如果唔係就真係笑死人喇。

3 comments:

Sunny said...

1.那時唔「賴」你就唔係我地la。下次唔好放在琴面喇!!!

2. 我冇睇港男, 但肌肉線條嗎? 唔從色情的角度去睇, 男同女都係一樣 - 自然就得。

Sunny said...

同個Topic[中伏]有何關係呢??

炒炒 said...

中伏,又點會被你地賴