Sunday, July 03, 2005

城市綠定向

今朝又要比賽,
不過唔駛上山,
而係係市區玩既「城市綠定向」。

公開組一隊四個人,
我個隊亦然係個四個,
劉 Sir、阿健、阿高和我。
今次既對手比無國界定向更強,
其中包括有宿敵消防隊,
同埋其他定向人。

賽區包括四個地區:
觀塘、油尖旺、灣仔和中西區。

約了八點鐘係太子等,
然後一齊食早餐。
結果得我同劉 Sir 準時,
其他兩個都遲到。

去到起點,
先抽籤,
我地抽了支好籤,
第一區先去觀塘。

十點二十分,
幾乎係最後一隊出發。
一齊出發既,
仲有群仔個隊,
同埋二佬個隊。

一嗚笛,
我地由花墟跑出巴市站,
等了數分鐘,
已經由紅色小巴了。
十五分鐘就落到牛頭角,
跑去第一個 Check Point。
離開時見到有兩隊剛到,
即係話我地已經超越兩隊。
去到馬碲徑,
我將個大背囊交畀迪哥,
只係背返個水袋,
繼續去第二個 Check Point,
不過入錯門口,
咁又浪費了點時間。

去完第三個 Check Point,
打算係裕民坊坐 641 落灣仔,
點知假期唔開,
另一架巴士又剛剛走左,
坐地鐵去銅鑼灣,
一路跑落灣仔,
沿途去了三個 Check Points。
係灣仔坐巴市落西港城,
可惜遇正法輪功遊行,
警察係中環封路畀佢地過馬路。

落到上環,
又跑左三個 Check Points,
之後跑中環坐地鐵去尖沙咀。
跑去尖東,
再由尖東經佐敦跑落油麻地,
沿途去埋最尾五個 Check Points。
係油麻地坐地鐵返太子,
係太子跑返花墟。
尾段隻腳抽晒筋,
好不容易終於捱返終點。

賽會開頭話限時三個半鐘頭,
係冇可能去晒咁多個 Points 既,
結果我地只係用了兩個鐘頭四十一分鐘,
已經拿了滿分。
已拿到滿分既,
除了我地,
仲起碼有十隊。

最後成績公佈,
以兩分鐘險勝消防得冠軍。
計埋無國界,
消防輸左畀我地四次,
屈居左四次亞軍。


頒完獎,
食完午餐。
我又落返觀塘同迪哥踢波,
順手拿返個背囊。

No comments: