Saturday, July 09, 2005

遲大到

今朝死喇。
話說我訓覺會開住收音機,
一醒就聽到商台謝西嘉個節目。
佢個節目係九點先開始,
亦即係我已經遲到。
望一望個錶,
仲敝,
已經十點三。
拿拿臨傘都唔拿就出門口,
望望銀包,
得果九十蚊。
記得好似六十蚊就得,
不過都係唔放心,
冒雨跑出吳松街間銀行拿錢,
之後飛的返公司。
十點五十分返到公司,
老闆已經返到,
仲打緊內線畀我同事,
問有冇見過我,
會唔會攪錯長短週。
個電話都未講完,
就見到我返黎喇。

但係奇就奇在,
佢又冇捉我入房照肺,
又冇出 Warning Letter。
Anyway,
今日我點半左右肚餓得濟走左,
欠佢個兩粒鐘,
慢慢還啦。





黃昏去睇中醫時,
碰到細牛。
佢都去完美國返黎,
24 號出發,
玩左兩個星期有多,
我都好想玩咁耐。

No comments: