Tuesday, July 26, 2005

置業

「休閒」了幾日,
總算想通了些東西。
雖則現在較自由,
但繼續「休閒」都不是辦法。
就算未爆鑊,
都應該盡力唔畀隻鑊爆。
應該集中精神作戰,
盡快了解件事。





夜晚同家姐、媽媽同一佔 Auntie 去食晚餐,
原本話食自助餐,
不過訂唔到位,
結果去左元氣食壽司,
三日內食第二次了。
因為有人唔食得生冷野,
自自然然會落入找我口中……

家姐叫左個溫泉蛋,
話用特別方法整,
拿上手係凍冰冰既。
一般半生熟蛋,
會係白熟黃唔熟,
温泉蛋剛剛相反,
黃熟白唔熟,
好得意,
攪到我好想去日本旅行。

一行四人(五人?)食左 $484
結帳既時候,
Waiter 黎數野,
我地極速將所有碟分好排好,
幾勁呀!

食野就梗係會談天啦,
其中一個話題就係媽媽想買手機,
我介紹左幾隻,
摩托羅拉 e680i,Sony Ericsson k750i 等,
媽竟然話買多部畀我,
真幸福。

講咁耐都未入正題,
到喇。
另一個話題係置業,
早幾日經過廣東道,
上左去睇樓八卦下。
媽媽今日又講起,
咁家姐就,
要買就買第一城啦。
第一城係指沙田第一城,
睇過報紙,
二手大約二百萬,
第一筆預三四十萬左右啦。
不過佢一講第一城,
我就想到好多攪笑野。

另一個 Suggestion,
就係叫我申請公屋、居屋。
不過我入息好似超左限額好多喇 wor。

家姐又叫我買藍籌,
例如匯豐,
話得閒買一手,
得閒買一手。
不過匯豐一手講緊既係五萬幾蚊,
邊有錢呀?

No comments: