Monday, July 11, 2005

態度問題

今日又激死左,
可能你地會覺得係雞毛蒜皮既事。
但對我黎講,
呢個係原則既問題,
態度既問題。

媽媽好多時唔問過我就拿我 d 野黎用,
有借有還,
Fine,
我當唔知。

但好多時係有去冇回。
咁你都同我講聲丫,
我唔問就當冇件事。
最激氣係道歉都冇句,
有專家話,
父母對子女最難講既就係「對唔住」 ,
唔道欺都語氣好 d 丫。
最叻就答:
「唔用都用左 lor,點丫?」
「都冇左 lor,點丫?」
「你都冇用架啦。」
「唔關我事,阿邊個邊個丟左之嘛。」

講到自己一 d 錯都冇。

講左咁耐,
其實今次又係一件咩呢。
一個 1.5L 既膠樽而已。
都係個句,
唔關件物品既價值事,
而係態度問題。





唔知係耐冇 login,
定係改左新 password 唔記得。
今日打算 Login E-Banking 找卡數,
竟然 Login 唔到,
試多幾次,
連個 Account 都 Lock 埋。
打去卡 Center,
叫佢補返個 Password 畀我,
要星期四、五先有。
但呢兩日要找卡數,
即係話要用古老方法:
係 Bank A 個 Saving 拿錢,
再拿去對面街 Bank B 交錢。

一如以往,
收線之後,
我就會記得返個 Password 係乜。
不過有得試。





公司個 Program 攪左好耐,
以為自己個 Program 出問題。
結果發現係 GIGO(Garbage In, Garbage Out),
唔關我事。

No comments: