Saturday, July 23, 2005

破裂

估唔到我同佢既關係,
維持左兩年半都要放棄。
兩年半前,
應該就係我就黎開始上日文課既時候。
那時我們出雙入對,
陪我上日文課,
陪我返工放工,
陪我做 Gym,
陪我去旅行,
陪我出 Trip……


當然,
其間都曾經出過大大少少既問題,
例如因為我唔少心照顧佢,
令到佢受到不必要的傷害。
但我都有設法補救,
亦都有買過 d 名牌畀佢。
奈何……


前日放工如常拿部 MP3 機出黎聽,
開機就已經出 "file check error",
但仲聽到收音機。

夜晚再開佢又好似冇事喇 wor,
我仲 update 到 d 歌 tim。

昨日返工開機聽,
又出 "file check error",
但仲聽到收音機。
返到公司再開,
點知連之前 Save 低既 Radio 頻道都冇埋。

睇黎都係時候換過部,
不過其實我部 Pocket PC 自從買左張 1GB Memory Card 之後,
都可以聽到 MP3,
係聽唔到收音機姐,
係咪真係有需要買呢?
而且之前行過,
都冇乜邊款合心水,
都係寫落待買 List,
唔急唔急。
唔知有冇信用卡優惠送 mp3 機做迎新禮品呢?

No comments: