Tuesday, July 19, 2005

今日放工又去學做 Gym,
今次係學拉背。
兩個鐘既課程,
都幾多動作要記。

1. Wide Grip Lat Pull Down
2. V-Handle Pull Down or Chin
3. Dumbbell Pull Over
4. Under Grip Bentover Row
5. Under Grip Cable Row
6. One Arm Dumbbell Row
7. Bentover Bent Arm Lateral Raises
8. Close Grip Upright Row
9. Dumbbell or Barbell Shrugs
10. Deadlift


上列既只係清單上有寫既動作,
仲有 d 清單上冇寫既都有講。
十幾個動作記入腦,
有 d 又似 wor,
真係仲慘過考試。





拿左 d 野返屋企做,
就係幫公司 d Product 影相喇。
不過屋企隨左部相機之外,
咩設備都冇。
冇 Background 啦(我用 A4 白紙咋)、
冇燈箱啦、
冇 Macro 鏡啦。
攪左一大輪,
影左十幾張。
結果冇心機攪,
選左兩張 Send 畀佢。
不過都過唔到自己個關。





今日又同個 Electronic Engineer 嘈,
事綠佢畀個 Peak Value, Bottom Value 同 Duty Cycle 我,
叫我計返個 Average Power 出黎。
但呢 d Value 全部 in Log Scale,
即係冇得計……

我話我唔識計,
叫佢畀條 Formula 我。
(由 Day 1 我已經 Request 呢樣野)
結果佢梗係畀唔到我啦,
叫我自己寫。
我只知 Garbage In Garbage Out,
Mission Impossible。





人地又開始忙了,
我又可以收聲。

No comments: