Friday, July 22, 2005

大殺三方

今晚出左去酒樓食飯。
講開請陪月,
媽媽話唔駛請,
有工人咪得 lor。
我話,
唔係架,
陪月係專業,
點同工人呢……
家姐就好奇怪,
點解細佬會識呢野,
雜誌有講家嘛。

又講係睇樓。
媽昨日唔知行邊度,
被人捉左上去睇示範單位,
二百尺百零萬,
(唔知有冇記錯,尺價四千鬆啦)
最正係冇房冇廳廁所冇門打通晒。
對我黎講簡直係 Dream House 呀!
我最鍾意簡簡單單,
千祈唔好裝修得太複雜。
最攪笑係,
媽話點招呼朋友上黎坐呀,
我答:「我都冇打算招呼朋友上黎坐」





臨食完,
細牛打畀我,
問出唔出黎飲野,
一於捨命陪君子啦。
會合阿力,
一齊行落去。

係 Pub 到,
終於解開謎團。
原來通風報信既係頌恩姐姐。
話說年幾兩年前,
Edmund 仲係教院做緊野,
頌恩打電話畀佢問野,
跟住唔知點解會講起我。
照計頌恩唔知我同 Edmund 熟,
Edmund 又唔知我識頌恩。
最攪笑係,
佢驚我唔想人知,
所以唔問返我,
只係同細牛講左。
而謎底解開之後,
佢地話:「咁你日記唔駛用某人啦」
呆晒啦,
我用某人係因為我想唔到用邊個 terms 稱呼佢,
唔通好似金魚同 alex d 日記咁骨痺咩,
用埋晒 D 咩「老婆仔」呀,「豬豬」呀咁,
好嘔姐。


之後興起上我屋企打麻雀。
大勝,
最後埋單,
佢地最少那個都要做 37 下(阿力)
一個 56(細牛), 一個 63(Edmund)

最衰係佢地做緊既時候我要執返 d 野,
如果唔係實拿部相機影底呢個歷史時刻。

No comments: