Saturday, July 16, 2005

Diploma 到手

今日又係運吉旅行團。
朝早食完早餐,
十一點出門口,
要係十二點前趕返 UST。
落到樓唔記得帶電話,
又行返轉頭拿。
結果十一點二十分出到佐敦地鐵,
十一點四十分去到彩虹,
小巴十一點四十五分開車,
十一點五十五分到 UST 大閘,
十一點五十九分到 The Admissions, Registration and Records Office。

咁趕入 UST 做乜呢?
咪就係拿我個張 Diploma 同 Transcript lor。
拿完之後,
佢係我個張冇 Expired Date 既學生證上釘左個孔。

講返成績,
好似以前都講過,
不過不失啦,
Sem 2 炒左科吹水科,
得個 B+,
拉低晒個 Average。

離開 UST,
我可以去睇場戲,
又或者落又一城。
結果我選後者。
睇 Forum,
有人話見到 Log-on 有個袋,
幾 Fit 部 PSP。
落到佢睇,
我嫌佢唔個 Protection。
(話晒佢原本只係一個 Pen Case)

之後返一返屋企,
又再出去石硤尾踢波。
今日同 PSP 班人踢,
一來我少踢,
二來又冇乜點夾,
結果被人大炒……

有少少後悔去了踢波,
而冇去四虎聚。

2 comments:

Sunny said...

後悔嗎? 三十幾度踢波仲要被炒...下次唔好喇
當日陳溢康做左阿爾蓋達的死士,專左 x5 or x3的一鋪出銃...

炒炒 said...

唔係後悔三十幾度踢波仲要被炒,
而係踢完好似未踢咁,
一 d 都唔覺做過運動。