Wednesday, July 06, 2005

2.4 測試

今個星期做了好多運動,
星期日跑城市定向比賽,
星期二打籃球,
星期三練跑。

黎緊星期四又打籃球,
星期五做 Gym,
星期六跑山。

一個星期七日,
其中六日做運動,
真係健康。

講返今晚先,
班同事去唱 K,
都有找埋我。
但一黎我唔係好鍾意唱 K,
二黎又要練跑,
所以結果都係婉拒左佢地。

七點鐘出到佐敦,
換完衫就落去。

今日係新既一期訓練計劃,
除了幾個返開既之外,
今期都有幾個新面孔。
四位新血,
其中三個唔係好跑得。

今期開始執正黎做,
要有一定出席率,
交足功課(訓練訓劃和紀綠),
考試及格(測試達標),
下一期先會再收。

今一係其中一項測試,
總共有兩項,
2.4km 和 5.4km,
每月都有一次,
總共三次機會。
今日係做 2.4km,
目標時間係 11分鐘,
及格時間係 14分鐘。

跑兩圈半,
第一個圈我故意墮後,
怕 d 新人唔記得個圈已跑錯,
結果真係有兩個唔記得轉彎。
我前後總共有四個人,
兩新兩舊,
速度就,
基本上比行係快少少既。

慢跑完第一個圈,
我用回正常速度跑。
結果以 12 分半完成。
十個人跑,
只五個達標,
睇黎仲要好好訓練。

之後係一個短途定向,
0.6km,
用左 5 分 17 秒,
有點兒慢,
狀態未達比賽水平。
而 d 新人既時間,
Well,都係唔好講喇。

No comments: