Friday, July 15, 2005

攪笑來電

呢半個月收到 d 好攪笑既電話。
講英文既,
講得快我梗係唔知佢講乜啦。
最奇怪係佢講得出我英文名,
又係打去我公司 wor。
佢話佢係唔知乜乜 Consultant,
跟住又話唔知乜乜 Ney York。
仲話 Send d information 畀我,
我畀左個 E-Mail Address 佢,
不過佢 Send 左三次,
我三次都收唔到。

昨日又收到佢電話,
我叫佢唔好再打黎。
佢問係咪聽唔明佢講咩,
之後佢講咩我都係回應:「Yeah」
最後佢叫我去 English 101 Improve 下 d 英文。
最後個句,
仲聽到佢少少人為 Fade Out 既效果,
笑死我。





同事又改左個 Circuit,
問我係咪會試。
我話係,
之後問我點試。
我叫佢畀條 Formula 我,
佢話冇 Formula。
之後我問係咪唔駛計數,
讀到乜 Output d 乜,
佢又話唔係。
即係要計啦,
大佬你成鬼日改個 Input,
咁你都話我知點計個 Output 丫,
當我神仙咩。





之前 E-Banking 唔見左個 Password,
今日終於係分行拿了個新既。
Yeah

No comments: