Monday, September 05, 2005

電腦椅

自從上次坐欄左個張跟左我好多年既電腦椅之後,
現在坐緊家姐個張。
其實想買新椅好耐,
不過舊個張未爛,
冇理由咁浪費買張新椅。
現在就梗係大條道理買啦。

既然買,
仲要係日日坐既,
當然買張好 d 架啦。
Pricerite 個 d 普普通通唔好坐既都要 $200,
Ikea 個 d 又要 $4~500。
咁我不如拿夠 $1000 出黎。
當我坐五年,
每日都係五毫子姐。
坐又坐得舒服 d,
又可以有其他用途,
例如做 Incline Press 練上胸,
又或者練吓背、膊頭咁,
抵用啦!

記得以前睇 Newsgroup,
有網友介紹過一張,
不過都年代久遠,
找唔返 d Info 了。
最近細牛買左張,
星期三送貨。
問佢拿左 Web Site,
今日上去睇一睇,
咁多張當中,
選左呢一張。



Koln (KX)
Koln (KX) is a mesh-back seating program with choice
of changeable elements to suit different styles and needs.
These elements include sizes of seat backs, bases, armrest
as well as seat upholstery.

之後睇睇下佢 d 相,
點解咁熟口面既?
返細牛個 Blog 睇睇,
原來係同一張……

1 comment:

Sunny said...

我唔肯定係唔係我o個張, 手柄好像有D唔同, 而且椅背好像高D...我星期三話你知la