Thursday, September 22, 2005

新任務

新人物係咪有名字之前,
暫且叫叫阿 B 先。
阿 B 阿媽想隨時見到阿 B,
但冇理由帶埋佢返工架嘛,
事實上亦唔容許佢咁做。
所以佢就交左一個任務畀我,
就係係阿 B 間房裝支 Cam。
但係阿 B 間房同我間房中間隔了條大走廊,
如果用 USB Cam,
似乎條 USB 線拉唔到咁遠。

而且用 USB Cam,
我部腦又要裝 Software,
又要長開唔熄。
咁唯有用 IP Cam 啦,
IP Cam 內置伺服器,
咁用電腦 Connect 佢,
就可以睇到畫面,
甚至可以 Control 到支 Cam Zoom in/Zoom out,
做埋 panning 都得 tim。

要將部 IP Cam 駁上網,
又有兩個方法,
一係就買支 Wireless IP Cam,
我房就裝個 Wireless Router;
一係就買支 Wire IP Cam,
都係我房裝個 Router。
唔想拉線既,
可以用 Homeplug,
即係經電線傳訊號。
佢阿 B 房牆角個電制度裝個 Converter,
將 IP Cam 經 Network Cable 駁過去‧
係我房裝另一個 Converter,
經 Network Cable 駁過去 Router。
不過唔知造價幾多呢。
阿 B 阿媽明晚返黎食飯,
問吓佢想點先。





屋企有「哈根載斯」既雪榚月餅,
所謂既月餅,
只係月餅形狀既大大舊朱古力雪榚而已。

No comments: