Wednesday, September 14, 2005

接力奪分式定向訓練訓

今晚個訓練係我負責,
但我竟然成袋圖漏了係屋企。
原本打算中午 Lunch Break 時圈圖,
結果都圈唔到。
好彩 SOC 個網上有 Low Resolution 既圖,
咁我都可以 Set 左 Points 先,
最多夜晚返到去先圈圖。

七點左右返到去,
以為會有十二三人啦,
點知計埋我先得八個人。
原本打算三個人一隊可以分幾隊,
結果四個人一隊分兩隊。


係佢地落左去做體能訓練既同時,
我係咁圈圖,
之後即刻衝落去放 Points。
總共 Set 左二十個 Points,
用左大約十八分鐘放晒,
剛剛趕得切係佢地跑完之前放晒 Points。

四個人一隊跑四條 Legs。
四條 Legs 分別是:
短(拿十四個 Points);
中(拿十五個 Points);
長(拿十九個 Points);
好長(拿晒二十個 Points);

我跑中 Legs,
第三個出,
去到八點五十五分,
我知道玩大左喇,
因為我地第二個都未返,
個 Training Overtime。
結果趕收工,
要 Mass Start。
我用左八分鐘打左十五個 Points,
原本可以快 d 既,
因為有度太夜鎖左門,
有兩個 Points 我打唔到,
要繞路打另外兩個 Points 補返。

No comments: