Saturday, September 03, 2005

約「下午」

下次約人記住問埋約幾點。
話說今日約左四虎「下午」,
咁根據一般正常人既理解,
「下午」係指「中午」過後。
咁我就將個「下午」 Reserve 左,
Even 有人找我碌鈴我都推左,
半年冇見既袁生找我食晏我又推埋。

點知「下午」既定義係……
「佢地黃昏先到」
「你預五點啦」

當堂企左係到啦。

結果中午返到屋企食完飯之後,
出左奧海城 Join PSP Group 班人。
我兩點半去到既時候,
佢地落左去食野。
佢地張飛係 38 號,
而 Number 就叫到 55 號。
唔好以為係叫過左,
又或者係倒數緊。
其實個 Number 係 Mod 左 100 既,
即係話佢地個 Number 應該係 138 號。
到三點佢地食完返黎,
叫到 98 號喇。
係繼續等既時候,
大家都拿部 PSP 出黎打。
有人打太鼓,
有人打 Virtul Tennis。
打左個零鐘,
收到細牛電話話上得去喇。
呢個時候,
個 Number 仲係 98 號,
而佢地五點九要去到碼頭上遊輪,
亦即係話,
唔駛碌……


上到去先打機,
今次再贏兩鋪。
分別贏細牛既曼聯同艾文既車路士。
兩鋪都係 1:0。

之後打牌,
頭四圈勁輸。
埋單要輸 43 下,
仲要乘 2,
即係做 86 下掌上壓。

之後食 Pizza Hut(假期食 Pizza Hut 真係好唔抵!)
之後阿力加人再打四圈。
今次就由頭帶到尾,
最後個鋪阿力自摸,
剛剛追平我。
我同佢都唔駛做,
細牛同艾文就……
呵呵呵

No comments: