Wednesday, September 28, 2005

地圖記憶

今晚放左工之後,
坐小巴出佐敦。
返到會,
首先同輝哥傾傾練習賽 d 事項,
之後再數下有幾多人參加。
單人組好似得三十人左右,
唔係好多。
攪掂晒攪比賽 d 野,
就落九公園 Join 返習訓隊班人。

今日係 5.4km 測試,
我落到去既時候,
佢地已經熱晒身。
既然我未熱身,
負責計時那個助教又準備緊之後既訓練,
唯有由我計時啦。

之後 Train Map Memory,
其實 Map Memory 唔係練記憶力,
而係練圖對地。
即係先讀圖,
然後幻想返實景應該係點樣。

12 個 Points,
每三個 Points 有一張圖睇。
即係話,
在起點個張圖,
只係 Show 左頭三個 Points 係邊,
去到三號 Point,
就有另一張地圖 Show 之後三個 Points 係邊,
六號 Point 同九號 Point 有另外兩張圖。

我係最後一個出,
第二個 Point 就過左阿健,
不過之後拉唔開距離,
結果只係早佢半分鐘到返終點,
佢早我一分鐘出發,
即係我贏分半鐘啦。
成條 Course 跑左十三分幾,
有 d 慢 tim,
狀態應該十分鐘以內。
而且有到去到實地同腦海既幻想有 d 唔同,
結果有 d 猶疑。







Sudoku 係一個訓練邏輯思維既遊遊,
玩左個多兩個星期,
最快都只係 4 分 36 秒,
有 d 慢 tim。
想推戰下既,
可以去呢度:
Sudoku

No comments: