Saturday, September 24, 2005

三號風球

培正定向會十一月攪比賽,
我幫佢地 Set Course。
因為個比賽就黎到,
所以今日原本上山睇地形。
(十月十六日我就 Event Organizer 都仲有好多野未攪呀陰公)

因為我仲要去總會幫人拿 Cert,
所以約左阿棟同 Julie 十點天后等。
阿棟就話個日係幫手姐,
Julie 上去又仲乜呢?
難解。

本來今日要返培正教班,
結果都返唔到。
尋晚講左成晚將會掛三號風球,
結果到今朝都冇掛。
尋晚同阿棟約定,
如果八點都冇掛就照上。
結果八點冇掛,
但阿棟都打黎話擔心將會掛。
佢話打個電話畀 Julie 問吓佢點,
點知 Julie 佢仲未起身。

結果都係決定唔上住。
呢頭收線,
個頭天文台就掛三號風球喇。
不過成朝都好似冇打風咁,
又冇落雨又冇唔大風,
係天氣涼返少少姐。

十一月個比賽,
既要 Set Course,
又要睇 Site,
又要上山落 Tape。
十月個比賽仲多野做,
又要造獎牌,
又要寫賽員通知書,
仲有好多濕碎野做,
十月唔使做,
都唔知好事定壞事。





呢個世界真係細,
原來我中學同學今年入職教個間學校,
同我大同個男朋友係同一間!

No comments: