Sunday, September 25, 2005

唔怕生壞命,最怕改壞名

今日原來要上山跑比賽,
結果三號風球掛左成日,
比賽自然要延期。

咁朝早有咩做呢?
梗係返崇拜啦!

崇拜之後,
行左陣電腦商場,
我買左個 Gel Wrist Pad 畀自己。
不過最重要既係幫阿 B 套系統打打價。
Pansonic 個隻要成 1680 一隻,
仲要唔係最新形號。
找到另外一隻,
叫 Seteye IP Control Cam 2,
連 Homeplug 3 個,
Router 1 個,
佢報價 $3000 有找。

不過我掛住攪阿 B d 野,
竟然唔記得問獎牌價,
真失敗。





中國人話:
「唔怕生壞命,最怕改壞名」
古人真係有智慧

在英國《泰晤士報教育專刊》網站的教師聊天室,
老師們羅列了一連串會令他們聯想到「搗蛋鬼」或「令人高興」等感覺的學生名字
叫 Poppys 的學生予人過度活躍的感覺;
Kayleighs 是討厭鬼;
至於 Kyle、Liam、Wayne、Charmaine 和 Charlie 都像是會給老師找麻煩的名字。
有老師寫道:
「我看一遍新生名單,
會自然地勾出我認為會難應付的那些學生名字。
我的命中率高達75%……。」
網站指出,
讓老師產生負面印象的名字,
包括那些帶有連接號的名字,
像 Bobbi-Jo;
另有串法異常的名字,
如 Kloe 或 K'tee。
使老師聯想到愉快開朗孩子的名字,
有 Kate、Gregory、Alice 和 Joseph等。

No comments: