Saturday, September 10, 2005

OI 班

今朝返左培正講 OI,
今日既題目係 Dynamic Programming。
開頭打算講七題,
後來發覺一個上午講七題好似太多,
結果打 Notes 個時只預備了四題。
到今朝講既時候,
只係講左一題。

足足一個上午,
Code 得起一題既都唔夠一半人,
點出去同人砌呢?

結果下午開多堂特別堂,
講多一題。
黎既得返四個,
其中兩個已經畢左業。
其他個 d,
已經跟唔上了。

兩點開始,
三點半我就要過圖書館開會。
好彩到夠時間我 Code 得起。

去圖書館開咩會呢?
咪就係 OI Meeting lor。
今年既老師換了培正既馬 Sir,
所以開會地點係培正個圖書館。

見返好多舊老友,
包括 96 年我既隊友 Henry,
99 年既隊友 Unu,
今年返來幫手,讀緊 Cert Ed. 既 YanOnSheung 等等。

一開就開到差不多六點。





因為有個特別堂和開會,
結果我帶晒衫都去唔到做 Gym。
開完會之後,
沿上海街行返屋企。
因為天開始黑,
唔少店鋪都已經關門。

幸好,
我都可以找到我想買既野,
一個手動磨豆器,
細既 $ 168,
大既 $ 255,
等我下次買佢返黎,
咁以後沖咖啡就可以直接買豆了。

No comments: