Sunday, September 18, 2005

導航

下午紐版約左人鬥波,
約點半係地鐵站等,
我準時到,
等到四十五分都唔見人。
結果自己去球場。
等到兩點幾,
終於開到波。

我地先開紀錄,
之後被人返超前。
之後我休息夠再落場,
打前鋒入兩粒。
最後比數係贏 8 比 4 。

對面 d 龍門好矛。
一球佢成個人撞埋黎,
波佢又掂唔到,
我就硬食佢一野。

又有一球另一個龍門訓落黎,
又係波都掂唔到,
我就收晒步,
但係都被佢撞底,
膝頭瘀晒,
勁痛。





夜晚去艾文家打邊爐,
第一次見艾文女友阿 Mo。
食完之後,
細牛車阿 Mo 返屋企,
我同康哥又趁熱鬧一齊去。
細牛唔熟火炭 d 路,
導航既責任當然落在我呢個專業人士身上。
順利完成任務。

去到火炭,
本來應該直行,
艾文就口快快話要轉左。
本來只要轉一次彎,
結果就要轉三次……

之後打牌,
輸左 126 下掌上壓。
佢地猛話叫我放棄,
哼!
我一定做晒先走。

結果又三點幾先返屋企。

No comments: