Monday, September 26, 2005

被狠狠地耍了

星期日返崇拜個禮拜堂,
同屋企相距話近唔近,
話遠又唔係好遠。
齋行就廿零三十分鐘左右,
地鐵就兩個站加十數分鐘步行。
坐巴士呢?
五、六個站左右,
但就幾乎到門口。
一般我都係步行多,
但有時都會坐巴士。
昨日朝係茶餐廳食完早餐,
見橫風橫雨,
我就等巴士啦。
崇拜十點半開始,
我十點開始等車,
點都到喇掛。
8 號車班次都係二十分鐘一班姐,
點知……
一等就等左半個幾鐘都未有車。

我就行出彌敦道,
出到彌敦道,
就多架 7 號車坐。
亦都一如以往,
我一行到出彌敦道,
8 號車就黎喇,
擺明玩我。





今年定向比賽比較疏,
睇黎我可以玩吓 d 長跑比賽,
以往撞晒 d 定向比賽,
今年冇藉口了……





今日既 To Do List
1. 背 25 個日文漢字和假名
2. 做日文功課
3. 問獎牌價錢,仲要貨比三家
4. 改寫賽員通知書
5. 為定向比賽 Set Courses
6. 寄求職信
7. 出 PCOI 題目
8. 出 HKOI 題目
9. 打呢篇日記

真係一日四十八個鐘都唔夠用啦陰公。

No comments: