Tuesday, September 13, 2005

勝利十一

失驚無神個同事同我講話個 Program 有 Bug,
嚇得我丫,
嗱嗱聲去 Debug,
結果發現又錯 d 低 B 野。
話說為左 Safty d,
我加左句 「如果真係乜乜乜,就……」,
點之我打左 「如果真係唔係乜乜乜,就……」,
結果當然大炒啦。
不過奇怪係點解之前個幾兩個月都冇人發覺既?





萬眾期待(好似誇張左)
PSP 既 Winning 終於出左。
不過我今日要上堂,
唔可以放工即時去買。
但係聽日要練跑,
後日要做節,
星期五要上普通話。
即係唔駛買姐。

結果上完日文都係忍唔住,
十點幾都要衝落旺角。
首先去信和,
敝,
唔記得拿錢。
上返上面 ATM,
拿完再過先達。
一間已經由 $319 加到 $350,
好彩都仲有一間賣 $319,
拿拿聲畀錢就走喇。
(原來最平係 $299 tim)

返到屋企試玩,
好正。
要同家用機比,
機能本身已經冇得比,
但作為一個手提 Game,
已經好高分。
不過始終同我 Expect 有段距離。

二手版亦有人即刻放,
最低去到 $250,
早知忍忍手啦。





係旺角行返屋企既途中,
整程都同大虎係電話吹水。
佢自薦去做獸醫助理,
今日打黎叫佢星期五 In,
希望佢成功啦。

No comments: